Trött och trött och åter trött

Ja det är jag det, veckan som gått har varit hemsk på mitt andra jobb, så jobbigt att jag inte vill tillbaka dit mer för jag vill inte ha ett jobb som gör att jag är ledsen och inte orkar med företaget då jag kommer hem, vill inte ha ett jobb som jag inte kan släppa när jag ska sova för då blir det ingen sömn.
Så är det någon som har ett roligt jobb åt mig (dagtid) så hör av er ;)

Tack snälla ni mina underbara vänner som lämnar så härliga uppmuntrande kommentarer, det gör mig starkare. och visst är det som ni noterat att jag blivit starkare det har jag helt klart blivit.

Vet att jag är fruktansvärt dålig på att blogga regelbundet men sånt är livet, man hinner inte med allt man vill, har flera gånger suttit och tänkt att nu ska jag ta itu med den och läsa vad ni andra har för er men sen har det alltid kommit annat emellan.

Lördag förmiddag nu, sitter i morgonrocken och har sovit länge idag, helgerna har varit sådana nu då jag jobbat.
Har sovit halva dagarna på helgerna för att samla kraft till veckorna men det har inte hjälpt.

Min födelsedag närmar sig med stormsteg, kan inte fatta att jag blir 40! fyy så hemskt det känns, jag vill vara ung.
Men man är ju så gammal som man känner sig och jag känner mig absolut inte som 40.
Jo ibland kanske men väldigt sällan.
Min Spa resa närmar sig och med den ännu ett stort hinder som jag ska komma över.
Nämligen att ta på sig en baddräkt.
Jag har inte badat eller solat i bikini på massor och massor av år det måste vara över 10år sen sist.
Där har jag ett stort stort hinder att komma över, det är ju mitt dåliga självförtroende som spökar igen.
Känner mig inte vacker då jag inte är tränad och smal.
Men nästa helg SKA det ske, jag ska ta på mig baddräkt och jag ska plaska i bubbelpoolen och jag ska göra det med huvet högt!
Hahaha, säger jag nu men jag försöker peppa mig själv lite ;)
Har några dagar till på mig att peppa upp mig på så det kommer veckan som kommer handla om för min del.

Helgen som varit var väl lugn i övrigt hemma, maken skärper sig alltid några veckor efter att han gjort bort sig men jag är inte lugn, snart kommer ett bakslag för det brukar det alltid bli.
Får väl se vad denna helg har med sig. Och framförallt nästa då jag inte är borta.

Nåja, nu ska jag ta och duscha och klä på mig för jag väntar besök av min vän jag inte träffat på länge nu.


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Hej kära vän!

Hoppas att din helg var bra och att du kunnat samla kraft.

Hoppas verkligen att du kommer njuta av din SPA-hhelg. Du är en vacker och underbar människa, kom ihåg det.

Stora kramar.

2010-02-07 @ 21:35:56
URL: http://mittmirakel.blogg.se/
Postat av: Lejonkvinnan

Hur har du det vännen? Saknar att få höra av dig! Hur blev resan och hemkomsten?



Kramar i massor

2010-02-23 @ 19:21:47
URL: http://lejonkvinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0