Förhör nr:2

Då var veckan över och i Torsdags var det dags för Polisförhör nr 2.
Denna gång gick det mycket lättare.
Hade varit till familjerådgivningen och fått prata av mig där innan så kände mig stark.
Så skönt att ha så mycket hjälp runtomkring sig denna gång, hjälpen jag hade behövt ha redan för snart 2 år sedan.
Men vad det var jobbigt att få allt som hänt under alla år jag varit med min man svart på vitt.
Hur han lyckats behandla mig så illa att jag under många många år trott på hans ord om att det är mig det varit fel på, att det är jag som haft problem.
Herregud så många år jag trott på det. Så många år jag sökt och fått hjälp från psykolog, beteendevetare, t  o m ätit hormoner mot PMS för har trott att jag varit hemsk på grund av det.

Är så tacksam och rörd över alla er vänner som kommenterar på Facebook och ni som läser min blogg över allt erat stöd.


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Du är otroligt tuff och stark som går igenom detta. Jag är så glad att du gör det.

Varma kramar och allt mitt stöd till dig.

2010-10-12 @ 21:46:02
URL: http://mittmirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0