KAN NÅGON GE MIG LITE POSITIVA TANKAR

Ja nu är det trist.
Är lite ledsen och nedstämd.
Känns som att man jobbar och jobbar och får aldrig göra något kul.
Nu blir det heller inget nyårsfirande med min goda vän som jag hade sett fram emot.
De ligger sjuka och det är ju inget man kan göra något åt.
Men nu blir det ytterligare en helt vanlig dag denna jul helg som jag får ta mig igenom.
Barnen hade med sett fram emot ett nyårsfirande för det var länge sen vi hade folk hemma.
Nästa år så börjar jag jobba extra och jobbar då hemifrån fram till 17.00 varje vardag så då lär inte finnas tid eller ork att göra något kul.
Behöver ha något kul att se fram emot och hade så hoppats på detta nyår för då känns det lättare att jobba mycket nästa år när man haft lite kul.
Fyller även jämnt i Februari och inte ens det blir väl något fira av då jag sagt att jag inte tänker ställa mig vid spisen den dan och om inte jag ordnar en fest så blir det ingen annan heller som ordnar det.

Nej nu vill jag bara dra täcket över huvudet och sova bort nyåret.

Gott nytt år till er andra som ska festa och ha kul

Kommentarer
Postat av: Lejonkvinnan

Önskar att vi bodde närmre varandra! Vi sitter ensamma, jag sambon och Lillen, precis som de flesta årsslut. Trist så in i h-vete, eller inte trist kanske, men väldigt ensamt! Blir väl som en vanlig helgdag, tv och god mat och lite vin och somna på soffan till någon film efter tolvslaget. Ja ja...vad är väl en bal på slottet...



Massa nyårskramar just till dig!!

2009-12-30 @ 18:32:21
URL: http://lejonkvinnan.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Säger som Lejonkvinnan, synd vi inte bor närmre varandra. Vi kunde ju fira ihop alla tre. :)

Ledsen att det blev så för dig.

Skickar massor med varma kramar och önskar dig ett gott nytt år.

2009-12-31 @ 11:38:32
URL: http://mittmirakel.blogg.se/
Postat av: mamma zoffe

Hej vännen <3



Jättetrist att det inte blev något firande för er del..men om du vänder på det och tänker dig hur illa det kunnat gått med din man som druckit för mkt och det kanske blivit ett jättejobbigt nyår..så så kanske det var någon mening med att din fina vän blev sjuk och inte kom?? Du och hon kanske skall ut o festa på egen hand?? Utan risk för ett utbrott vars utgång du inte vet numera..

Jag hoppas vi hinner med någon fika framöver..vi kan väl kolla våra filofaxar??



STOR STOR och innerlig kram till dig <3

2010-01-02 @ 00:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0