IDAG GÄLLER DET!

Om nu bara visste vilken ångest jag känner idag.
Om ni bara visste vilka känslor som bråkar i mitt huvud idag.
Tror huvudet ska sprängas i tusen bitar.
Vill dra fram tiden till ikväll så denna dag är över.
För idag gäller det, nu blir det definitivt, efter 13.00 finns ingen återvändo.
Ska nämligen till Polisen på förhör idag, förhör om den misshandel han utsatte mig för för snart 2 år sen.
Tankarna som genast kom då polisen ringde mig var: HJÄLP! Vågar jag, ska jag göra detta mot honom. Jag känner mig jättedum och taskig som gör detta.
Känns som att jag har en stor ängel och en stor djävul i skallen som bråkar som fan i skallen, den ena säger att jag är elak och den andra säger att du gör rätt, han har inte varit snäll och han har gjort dig och barnen så mycket ont och inte alls tänkt på er.

Har inte sovit mycket och huvudet värker. Sitter och försöker svälja ner gråten, men det går inte.
Fyy jag hatar alla dessa känslor som stormar inom mig just nu.
Dagen blir skitjobbigt!

Kommentarer
Postat av: Lisbeth

kram tänker på dig vännen <3

2010-10-05 @ 11:12:44
URL: http://dreamscapes.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Postat av: Ulrika

Fel det blev där då... :)

Jag tänker på dig och skickar styrka till dig.

Kramar i mängder <3

2010-10-05 @ 16:18:23
URL: http://mittmirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0