Hur tänker han?????

Jaha, vad har hänt sen sist??
Jo, huset är sålt, kontraktet skrivet och vi ska ha flyttat den 1/2-11
Blir skuldfri (räknat snabbt mellan tummen och pekfingret)
Blir en sista Jul i mitt älskade hus.
Ja, älskar mitt hus men inte till vilket pris som helst.
Hoppas jag får tag på jobb så jag kan skaffa ett radhus någonstans så småningom.
Men först blir det lägenhet.
Vart vet jag inte än, mkt hänger på om jag får jobb eller inte.

Helgen då, vad har hänt??
Ja herregud vilka känslostormar det varit.
Överlycklig över att huset blev sålt så snabbt men sen rasade allt samman i Lördags.
Mellansonen kom ner till mig runt 24.30 tiden och talade om att hans 15 åriga tjejkompisar är på en fest i en lägenhet där hans pappa är. Han festar alltså med 15 åriga tjejer och tydligen går rykten i lägenheten att han är 31 år ogift och barnfri!
Faan vad tänker han med?? vad håller han på med?? En man på 45 år!!
Sonen hur besviken som helst på sin pappa över beteendet.
Pappan som är sjukskriven till råga på allt, ute och festar med småflickor.
Lär han sig aldrig? Tänker han inte på sina barn alls??
Hur fungerar hjärnan på en sådan människa???
Jag fattar inte inte barnen heller.
Fick trösta sonen och han var så arg och besviken så han skrev långa inlägg på pappans och sin facebooksida om vad han tyckte och tänkte om sin pappa och hans beteende.
Efter det mådde han bättre.
Sonen hade en underbar kompis som kom till honom mitt i natten för han läste att sonen mådde dåligt.
Själv somnade jag någon gång runt 05.00 på morgonen och vaknade runt 06.30 är helt slut nu.
Mår bara illa över barnens pappas beteende, kan inte äta eller ,totalt slutkörd.

Var ska detta sluta??
Önskar att jag kunde vrida tiden några månader framåt, fram till allt detta är över och vi får lugn och ro.
Har kontakt med socialen där de ska höra av sig om samtalstid för mig och barnen, ett ställe dit vi kan komma och prata om allt som hänt, barnen kanske inte säger så mycket utom då kanske ett av barnen men det känns skönt att det finns hjälp att få, de mår inte bra.

Ja denna helg har varit full av känslostormar, känslor jag inte trodde jag hade.

Kommentarer
Postat av: Lejonkvinnan

Åh vännen! Vilken jävla karl!!

Jag var faktiskt inne och läste din sons statusar nu och jag måste säga att han är modig som skriver ut det så! Men det värker i hjärtat för man förstår ju hur dåligt han mår. Skönt att han har vänner som finns där för honom, de är viktiga nu!



Önskar att jag kunde göra något!



Men jag är glad att du har fått huset sålt och jag hoppas att ni hittar en bra lägenhet!



Stor styrkekram!

2010-10-17 @ 19:32:37
URL: http://lejonkvinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0