Uppåt

Ja, måste ju skriva när jag mår bra också och inte bara allt det negativa :)

Just nu mår jag toppen.
Har sedan en vecka tillbaka börjat förändra mig själv.
Har börjat promenera, dels för att inte kroppen ska säcka ihop totalt, dels för att må bättre.
Har gått med i en sajt där man kan träffa och chatta med andra (i stort sett en dejtingsajt)
Har där sett att det finns karlar om jag skulle vilja ha en. Man får mycket mejl och förslag på dejter trots att jag inte ens lagt ut en bild på mig själv.
Så totalt sett så mår jag mkt bra just nu.
Gäller bara att hålla i detta, det är ju det som är det svåra när det gäller förändringar.
Så får se vart min förändring leder.....

Maken drog tillbaka det han påbörjat med att flytta pengarna till ett konto så jag inte kunde nå det.
Han har ännu inte druckit en droppe och humöret har varit bättre.

Huset är än sålänge inte sålt.
Men det är inte långt ifrån nu.
Har börjat förlika mig med tanken på att sälja nu och får se vad som händer då det är gjort.
Flyttar jag med maken eller skaffar jag eget? Det visar sig.

Men som sagt just nu mår jag super.
Håll tummarna för att jag håller fast vid känslan och viljan att förändra mig själv.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0